نتایج کنکور 1402 کی اعلام می گردد؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 600 هزار داوطلب مجاز در کنکور 1402 اطلاع داد و گفت: نتایج نهایی این آزمون اواسط مهر ماه اعلام می گردد و دانشگاه ها از این تاریخ به بعد می توانند نسبت به ثبت نام دانشجویان نو الورود و شروع سال تحصیلی اقدام نمایند.

نتایج کنکور 1402 کی اعلام می گردد؟

دکتر علیرضا کریمیان در مصاحبه با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری از 31 مرداد ماه شروع شد و پس از یک بار تمدید ساعت 14 روز گذشته سه شنبه هفتم شهریور ماه سرانجام یافت.

وی در ادامه توضیح داد: بر اساس آمار نهایی بیش از 600 هزار نفر انتخاب رشته نموده اند که البته انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی به صورت جداگانه صورت می گیرد و شامل این آمار نیست.

کریمیان تاکید نمود: با توجه به آمار سال های گذشته و روند انتخاب رشته در امسال تقریبا عموم متقاضیان انتخاب رشته نموده اند؛ در عین حال با توجه به تقاضای تعدادی از داوطلبان فرصت بیشتر داده شد که حقی از کسی ضایع نگردد.

مدیرکل روابط عمومی و مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1402 تا اواسط مهر ماه اعلام می گردد و دانشگاه ها از این تاریخ به بعد می توانند نسبت به ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و شروع سال تحصیلی آن ها اقدام نمایند.

منبع: فرارو

به "نتایج کنکور 1402 کی اعلام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج کنکور 1402 کی اعلام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید