مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت نو خودرو بی ام و تا به روزرسانی گوشی های وان پلاس

به گزارش وبلاگ وردپرس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت نو خودرو بی ام و تا به روزرسانی گوشی های وان پلاس

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی های وان پلاس 6 و 6T به روزرسانی نو نسخه بتا موسوم به OxygenOS Open Beta را دریافت نموده اند که شامل تغییراتی چشمگیر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از کاربران منتظر رونمایی نسخه ای نو از گوشی لنوو Z6 هستند. درواقع کاربران منتظرند نسخه ای را دریافت نمایند که قرار است ویژگی هایی متفاوت با نسخه های پیشین داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس یک مطالعه نو بیش از 2 هزار برنامه یا به عبارتی دقیق تر 2040 برنامه گوگل پلیخطرناک و به شدت آسیب پذیر هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نسل بعدی خودرو بی ام و از نوعی سیستم هوشمند کروز کنترل برخوردار خواهد بود که پشت چراغ هدایت متوقف می گردد. این سیستم می تواند برای رانندگان حواس پرت بسیار مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت نوکیا وعده داده که به زودی گوشی پیور ویو9 را با رنگی نو رونمایی خواهد نمود. این روزها شرکت های مخلف فراوری نماینده تلفن همره به شدت برای فراوری گوشی هایی با رنگبندی های متفاوت با یکدیگر رقابت می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت نو خودرو بی ام و تا به روزرسانی گوشی های وان پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت نو خودرو بی ام و تا به روزرسانی گوشی های وان پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید