محور کندوان دو طرفه شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، فرمانده پلیس راه کندوان از دو طرفه شدن این محور پرتردد کشور از دقایق پیش اطلاع داد.

محور کندوان دو طرفه شد

به گزارش ایرنا، سرگرد محمد احمدی اضافه کرد: این محور از اوایل بامداد امروز از سمت مرزن آباد به سمت کرج به دلیل ترافیک فوق سنگین مسدود شده بود.

وی شرایط زمان حاضر ترافیک این محور را سنگین اعلام نمود.

وی اظهارداشت: از زمان اجرای طرح سفر های عید سعید فطر و استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران از این محور کوهستانی حوادث طبیعی و غیر طبیعی در این محور گزارش نشده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در مورد شرایط راه های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی مرکز کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به دلیل برخورداری از منظره ها طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود 160 کیلومتر طول دارد که حدود 80 کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود 20 هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می نمایند و این آمار در فصول بهار و تابستان به 50 هزار تردد در روز می رسد.

منبع: فرارو

به "محور کندوان دو طرفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور کندوان دو طرفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید