ساعت کار موزه های دفینه در نوروز 1403

به گزارش وبلاگ وردپرس، همزمان با فرارسیدن ایام سال نو ساعت کاری و روزهای تعطیل گروه موزه های دفینه در نوروز 1403 اعلام شد.

ساعت کار موزه های دفینه در نوروز 1403

به گزارش وبلاگ وردپرس از گروه موزه های دفینه، همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و آمادگی موزه های این گروه برای میزبانی از بازدیدکنندگان، مرکز فرهنگی موزه ای خودروهای تاریخی ایران گفت همه روزه در ایام عید از ساعت 9 صبح تا 18 باز است. این موزه به تازگی ایوان کالسکه و گذر پلاک را هم به مجموعه خود اضافه کرده است.

پردیس فرهنگی موزه ای دفینه با موزه های هنر جهان و هنر اسلامی، گوهر و آرایه های تاریخی و پول ایران نیز از ساعت 9 صبح تا 17:30 به روی علاقه مندان باز است.

مرکز فرهنگی موزه ای هنر ایران واقع در کاخ مرمر هم از ساعت 9:30 صبح تا 16 باز خواهد بود و بازدیدکنندگان می توانند برای دیدن این موزه کارت ملی همراه داشته باشند و وسایل خود از جمله تلفن همراه را به قسمت امانات بسپارند.

همچنین مرکز فرهنگی موزه ای زمان هم که به تازگی رواق فرازمان را به مجموعه ساعت های خود اضافه کرده است، از چند ماه پیش تا به امروز فعالیت خود را گسترده تر کرد و در روزهای ایام عید نیز همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20 باز خواهد بود.

در این ارتباط مرکز فرهنگی موزه ملی هنرهای اصفهان و پردیس فرهنگی موزه ای شهدای رامسر نیز از ساعت 9 صبح تا 18 باز هستند اما مرکز فرهنگی موزه ای نور و روشنایی یزد با اینکه مانند سایر موزه های این گروه از ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز می کند اما در این مرکز تا ساعت 20 به روی بازدیدکنندگان باز است.

بازدیدکنندگان باید در نظر داشته باشند که همه مجموعه های گروه موزه های دفینه در روزهای اول فروردین و 13 فروردین بسته خواهد بود. همچنین در طول ایام عید نیم ساعت قبل از اتمام زمان بازدید، بلیت نو فروخته نمی شود.

پردیس فرهنگی موزه ای دفینه از سال 1374 و با عنوان موزه دفینه فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در سال 1396 با موزه هایی همچون موزه پول ایران، مرکز فرهنگی موزه ای خودروهای تاریخی ایران و مرکز فرهنگی موزه ای زمان با نام مجتمع فرهنگی-موزه ای تهران به کار خود ادامه داد. با طرح توسعه موزه های موسسه در سال 1399 دو موزه دیگر علاوه بر موزه پول ایران به پردیس فرهنگی موزه ای دفینه اضافه شد. در حال حاضر این پردیس مشتمل بر سه موزه هنر جهان و هنر اسلامی، گوهر و آرایه های تاریخی و پول ایران است.

منبع: دنیای سفر

به "ساعت کار موزه های دفینه در نوروز 1403" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کار موزه های دفینه در نوروز 1403"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید