زنگ هشدار آیفون برای بعضی کاربران غیرفعال شده است؛ اپل مشکل را رفع می نماید

به گزارش وبلاگ وردپرس، دیجیاتو: تعدادی از کاربران آیفون، ظاهراً با مشکل فعال نشدن آلارم گوشی خود روبرو شده اند. اپل ضمن اطلاع از این موضوع، اعلام نموده که روی رفع کردن این باگ نرم افزاری که باعث عدم پخش صدا برای هشدار ساعت می گردد، کار می نماید.

زنگ هشدار آیفون برای بعضی کاربران غیرفعال شده است؛ اپل مشکل را رفع می نماید

تعداد زیادی از کاربران آیفون به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی از مشکل فعال نشدن زنگ هشدار آیفون ابراز نارضایتی نموده اند. آن ها می گونید گوشی آیفون، آن ها را از خواب بیدار ننموده و آلارم گوشی غیرفعال شده است. اپل ظاهراً از این موضوع اطلاع دارد و روی رفع کردن این باگ کار می نماید. زنگ هشدار آیفون برای بعضی کاربران غیرفعال شده است؛ اپل مشکل را رفع می نماید.

اپل اعلام نموده است که از مشکل غیرفعال شدن آلارم گوشی های آیفون آگاه است و به زودی این مشکل را رفع می نماید. همانطور که گفته شد این مشکل به صورت گسترده از سوی بسیاری از کاربران گزارش شده است. ویدیو های مختلفی در شبکه های اجتماعی در خصوص این مشکل به اشتراک گذاشته شده است.

بعضی از کاربران تیک تاک با انتشار ویدیو هایی می گویند توانسته اند مشکل را بخش تنظیمات و با غیرفعال کردن Attention Aware Features رفع نمایند. اپل هنوز در خصوص این اظهارنظر کاربران تیک تاک واکنشی نشان نداده است.

البته باید گفت بروز مشکل در زنگ هشدار آیفون موضوع جدیدی نیست. پیشتر و در سال 2015 نیز گزارش های مشابهی منتشر شده بود. در آن مقطع زمانی اپل با آپدیت نرم فزاری توانست مشکل را رفع کند. این مشکل تنها مخصوص آیفون نیست و در بعضی گوشی های اندرویدی نیز گزارش هایی مبنی بر غیرفعال شدن آلارم تا به امروز مطرح شده است.

منبع: انتخاب

به "زنگ هشدار آیفون برای بعضی کاربران غیرفعال شده است؛ اپل مشکل را رفع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ هشدار آیفون برای بعضی کاربران غیرفعال شده است؛ اپل مشکل را رفع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید