ربیع خواه: کم محلی ها و بی احترامی ها باعث دلخوری شده است

به گزارش وبلاگ وردپرس، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چیزی که باعث دلخوری شده کم محلی ها، بی احترامی ها و نوع برخوردهاست.

ربیع خواه: کم محلی ها و بی احترامی ها باعث دلخوری شده است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وردپرس، محسن ربیع خواه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) جلسه ای را با مهدی رسول پناه سرپرست این باشگاه برگزار کرد.

ربیع خواه پس از این جلسه در جمع وبلاگ وردپرس گفت: مصدومیت من که دو ماه پیش و قبل از بازی های آسیایی تمام شد. الان هم آمدیم در باشگاه صحبت کنیم، ولی در کل بلاتکلیف هستیم. گل محمدی به باشگاه نامه زده است که من و محمد انصاری را نیاز ندارد. باشگاه هم فعلاً برای ما تعیین تکلیف نکرده است و نامه فسخ هم به ما نداده است.

وی در مورد اینکه گفته می شد او با باشگاه تسویه حساب کرده است، گفت: خیر، هنوز مقدار طلب من تعیین نشده است و فقط در همین حد که گفتم بوده است. هم من و هم انصاری یک فصل دیگر قرارداد داریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می رسد دلخوری های بین او و کادر فنی پرسپولیس وجود دارد، شرح داد: به هرحال همه جای دنیا امکان دارد یک مربی از یک بازیکن خوشش نیاید. شما نگاه کنید ریوالدو از بارسلونا به میلان رفت و یک مسابقه هم بازی نکرد و فوتبالش تمام شد. این سلیقه مربی است و حق دارد بازیکنانش را خودش انتخاب کند. به هرحال سرمربی حق هم دارد و پیروز هم بوده است. دلخوری از این بابت وجود ندارد و این یک موضوع طبیعی است، ولی چیزی که باعث دلخوری شده، به خاطر کم محلی ها، بی احترامی ها و نوع برخوردهاست.

ربیع خواه در مورد صحبتش با رسول پناه، یادآور شد: قرار شد چند روز صبر کنیم تا ابتدا مصوبه هیئت مدیره تعیین شود و بعد مطالبات ما حساب و کتاب شود. بعد هم باید گفت و گو کنیم و ببینم با چه مبلغی باید طلب مان را بگیریم و جدا شویم.

وی در مورد اینکه از یکم آبان قرارداد جدیدی ثبت نمی شود و شاید این موضوع به آینده فوتبالی او لطمه بزند، گفت: ما هم از این موضوع ناراحت هستیم. نقل وانتقالات همین طور دارد می گذرد و ما بلاتکلیف ماندیم. حالا یکسری مسائل سرمربی تیم با باشگاه و بالعکس دارند و این وسط ما هستیم که ضرر می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ربیع خواه: کم محلی ها و بی احترامی ها باعث دلخوری شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه: کم محلی ها و بی احترامی ها باعث دلخوری شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید