خوشامدگویی خاص اپل به لیونل مسی

به گزارش وبلاگ وردپرس، مسی پس از سرانجام قرارداد دو ساله با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضور پرافتخارش در فوتبال اروپا سرانجام دهد و به اینترمیامی ملحق شود.

خوشامدگویی خاص اپل به لیونل مسی

این بازیکن قرار است به زودی با پیراهن این باشگاه در ام ال اس به میدان برود و بسیاری از فوتبال دوستان آمریکایی برای تماشای بازی او هیجان زده و مشتاق هستند.

او چند روز قبل وارد میامی شد تا برای حضور در تمرینات و رونمایی رسمی آماده شود و شرکت سرشناس اپل از این فرصت برای استفاده از نام این بازیکن برای تبلیغاتش که نوعی خوشامدگویی به او هم حساب می شود استفاده کرده است.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که تابلوهای تبلیغاتی متفاوتی در آمریکا زده شده که تصویر بز که در واقع نمادی از واژه انگلیسی GOAT است که مخفف بهترین بازیکن تاریخ است در آن به کار گرفته و از مردم دعوت شده که به تماشای اپل تی وی بنشینند.

پیش از این گفته شده بود که اینترمیامی به مسی پیشنهاد کرده که درصد سود مشخصی از اپل در صورت پیوستن به این باشگاه دریافت کند.

این شرکت در بهار سال جاری میلادی قراردادی 10 ساله را با لیگ فوتبال آمریکا امضا کرد و یکی از دلایل وعده مجذوب کننده اینترمیامی به مسی هم همین قرارداد بوده است.

منبع: فرارو

به "خوشامدگویی خاص اپل به لیونل مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشامدگویی خاص اپل به لیونل مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید