خودروی گران قیمت و قدرتمند پوتین، عکس

به گزارش وبلاگ وردپرس، سیاستمداران دنیا بعضی از قوی ترین خودروهای ساخته شده را در اختیار دارند. این خودروها مانند سلاح هایی در جاده هستند که برای محافظت از سرنشینان بسیار مهم خود، در برابر مخرب ترین تهدیدها طراحی شده اند.

خودروی گران قیمت و قدرتمند پوتین، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وردپرس ، این خودروهای به شدت اصلاح شده که متعلق به روسای جمهور و نخست وزیران هستند، مظهر لوکس بودن و تجمل گرایی هستند. همه خودروهای رسمی، چه در کشور خود ساخته شوند و چه از خارج برای مقامات برجسته وارد شده باشند، یک ویژگی مشترک دارند و آن هم قدرت است. از آنجایی که سیاستمداران دنیا نیازهای امنیتی بالاتری دارند، خودروهای آنها به برترین ویژگی های ایمنی مجهز شده اند.

در این مقاله قصد داریم تا به خودروهای اصلی مهم ترین سیاستمداران دنیا بپردازیم:

1. روسیه، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، آئوروس سنات

ولادیمیر پوتین در یک آئوروس سنات، که یکی از برترین خودروهای ریاست جمهوری محسوب می گردد و نسخه غیرنظامی آن 245 هزار دلار قیمت دارد، سفر می نماید. البته، خودروی زرهی پوتین با فضای داخلی مجلل قیمت بسیار بیشتری خواهد داشت.

آئوروس سنات اولین سدان لوکس تمام چرخ محرک روسیه با 598 اسب بخار قدرت بوده که به دستور پوتین ساخته شده است. وزن این خودرو حدود هفت تن است و می تواند در برابر هر نوع حمله از جمله گاز شیمیایی، بمب و شلیک تک تیرانداز مقاومت کند. سیستم ارتباط داخلی و دوربین های مداربسته آن، این خودرو را شبیه مرکز فرماندهی پوتین روی چرخ ها می نماید.

خودروی رئیس جمهور روسیه به وسیله شرکت آئوروس موتورز روسیه ساخته شده که ادعا می نماید اولین خودروساز لوکس در این کشور است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "خودروی گران قیمت و قدرتمند پوتین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی گران قیمت و قدرتمند پوتین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید