انتشار کتابی در ژانر وحشت برای بچه ها

به گزارش وبلاگ وردپرس، تهران (پانا) - کتاب هیولای دریا؛ افسانه ساحل خوفنوشته تامس تیلر با ترجمه طناز مغازه ای برای گروه سنی نوجوان توسط نشر صاد و در 278صفحه با قیمت 75هزارتومان منتشر شد.

انتشار کتابی در ژانر وحشت برای بچه ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب هیولای دریا؛ افسانه ساحل خوف به قلم تامس تیلر نویسنده و تصویرگر کتاب های بچه ها است که در این زمینه پیروز به کسب جوایزی شده است. او تصویرگر جلد نسخه انگلیسی اولین کتاب هری پاتر و سنگ جادوست و تابه حال نویسندگی و تصویرگری چند کتاب را بر عهده داشته. این اثر در فهرست کتاب های پرفروش کودک و نوجوان قرار گرفته است.

اثری فانتزی و معمایی در ژانر وحشت که برای مخاطب نوجوان بالای چهارده سال مناسب است.

این کتاب داستان هیولاست؛ هیولای دریا که افسانه ای قدیمی است. مردم ساحل خوف به دلیل وجود این هیولا نزدیک کشتی لویاتان نمی شوند. اما خانم کراکن آن هیولا را چندباری در ساحل دیده است. این کتاب با تصویرگریِ تام بوث و ترجمه طناز مغازه ای در 278 صفحه منتشر شده است. خواندن آن را به همه آدم بزرگ ها و نوجوان هایی که هیجان و ماجراجویی را دوست دارند پیشنهاد می کنیم.

نسخه الکترونیکی کتاب را می توانید در طاقچه بخوانید و نسخه کاغذی نیز در 278صفحه و با قیمت 75هزارتومان قابل سفارش در سایت نشر صاد است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "انتشار کتابی در ژانر وحشت برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتابی در ژانر وحشت برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید