40 مدل تونیک تابستانه حریر شیک، راحت و خنک

به گزارش وبلاگ وردپرس، تقریبا همه خانم ها دوست دارند در فصل تابستان راحت و خنک لباس بپوشند، شما چطور؟ یکی از این لباس های خنک و شیک، شومیزهای حریر و یا تونیک تابستانه حریر است. امسال رنگ های پاستلی یعنی رنگ های ملایم و روشن مثل صورتی روشن، هلویی، لیمویی و کاراملی بیشتر مد هستند و در تونیک های تابستانه نیز بیشتر به کار می فرایند. البته طرح های گلدار و کار شده نیز همیشه زیبایی و جذابیت خود را حفظ می کنند و هرگز از مد نمی افتند. در ادامه با جدیدترین مدل های روز این لباس راحت آشنا می شوید.

40 مدل تونیک تابستانه حریر شیک، راحت و خنک

زیباترین مدل های تونیک تابستانه حریر

1. تونیک حریر دامنی

2. تونیک حریر دکمه دار

بیشتر ببینید: 30 مدل شومیز حریر مجلسی

3. تونیک حریر جلوبسته

4. تونیک حریر آستین حلقه ای

چرا تونیک را با پارچه حریر تولید می کنند؟

پارچه حریر نوعی پارچه ابریشمی نازک است که سبک و ظریف بوده و می تواند در قالب تونیک تابستانه به کار رود و با به همراه آوردن خنکی، شما را از گرمازدگی و عرق سوز شدن در امان نگه دارد. همچنین پارچه حریر مزیت دیگری که دارد این است که چروک نمی شود و به راحتی می توانید با آن نشست و برخاست کنید و فعال باشید بدون اینکه در هنگام نشستن و یا جمع کردن دستانتان و یا حتی تکیه دادن، چروک شود. در هنگام شستن نیز، جنس و رنگ آن به همان زیبایی باقی می مانند و آب رفتگی ندارد.

سخن آخر

شما کدام مدل از تونیک ها را بیشتر دوست دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در خاتمه همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. پیشنهاد می کنیم 17 مدل شومیز حریر طرح دار را نیز در انگیزه مشاهده کنید و برای خرید ایده بگیرید.

منبع: مجله انگیزه

به "40 مدل تونیک تابستانه حریر شیک، راحت و خنک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل تونیک تابستانه حریر شیک، راحت و خنک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید