پورتو با طارمی رکورد قرن را شکست

به گزارش وبلاگ وردپرس، روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود به رکوردشکنی خط حمله پورتو و رسیدن به برترین عملکرد قرن این باشگاه اشاره نموده است. آماری که به لطف درخشش مهدی طارمی در خط حمله این تیم به دست آمده است.

پورتو با طارمی رکورد قرن را شکست

در این گزارش آمده است:

خط حمله پورتو در یک ماه و نیم اخیر توانسته است گل های زیادی را به ثمر برساند. حتی غیبت مهدی طارمی به علت حضور در جام جهانی یا مصدومیت اوا نیلسون نیز مانع از روند خوب گلزنی آبی و سفید ها نشد.

اژد ها در هفت بازی اخیر خود حداقل 2 گل به ثمر رسانده است و در این مرحله از فصل، برترین میانگین گل باشگاه در این قرن را به ثبت رسانده اند.

پورتو با طارمی و تحت مربیگری سرجیو کونسیسائو، میانگین 2.52 گل در هر بازی را در فصل 2022 - 2023 از خود به جا گذاشته و توانسته است از روند گلزنی اژد ها تحت راهنمایی آندره ویلاس بوآس با میانگین 2.50 گل در فصل 2010 - 2011 پیشی بگیرد. همان فصلی که پورتو علاوه بر قهرمانی لیگ و جام حذفی پرتغال، عنوان قهرمانی لیگ اروپا را نیز به خود اختصاص داد.

گفتنی است که برترین رکورد پورتو با کونسیسائو تا به امروز در اولین فصل حضور این مربی در دراگائو یعنی فصل 2017 - 2018 بوده که آبی و سفید ها میانگین 2.28 گل در هر بازی را از خود به جا گذاشتند.

از زمان شکست خانگی مقابل بنفیکا در ماه اکتبر، پورتو تنها در یک بازی کمتر از 2 گل در هر مسابقه به ثمر رسانده است. از آن موقع تا به امروز، گالنو با 4 گل و طارمی به همراه اوستاکیو با 3 گل، برترین گلزنان پورتو بوده اند.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "پورتو با طارمی رکورد قرن را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتو با طارمی رکورد قرن را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید