شایعه جنجالی قبل از بازی نساجی ، پرسپولیس

به گزارش وبلاگ وردپرس، لیگ برتر به ایستگاه پایانی خود رسیده و هفته پایانی بازی های لیگ برتر پنجشنبه در شهر های مختلف برگزار خواهد شد. حساس ترین بازی هفته که ملاقات قهرمانی هم محسوب می گردد، قرار است بین دو تیم پرسپولیس و نساجی در استادیوم وطنی قائمشهر برگزار گردد.

شایعه جنجالی قبل از بازی نساجی ، پرسپولیس

پرسپولیس به عنوان صدرنشین فعلی لیگ برتر برای قهرمانی در این فصل احتیاج به یک برد مقابل نساجی دارد تا قهرمانی خودش را قطعی کند. سپاهان دیگر مدعی قهرمانی هم باید در کرمان به مصاف مس این شهر برود. طبق شنیده های ما این احتمال وجود دارد که بازی دو تیم پرسپولیس و نساجی در جایی خارج از استان مازندران برگزار گردد و یا حتی این ملاقات بدون حضور طرفداران برگزار گردد. از آنجاییکه این ملاقات بازی قهرمانی به شمار میرود و در صورت قهرمانی پرسپولیس می بایست جشن قهرمانی این تیم برگزار گردد، شرایط را برای میزبانی نساجی بسیار سخت نموده است.

ظرفیت ورزشگاه وطنی کم و البته محدود است و قطعا نمی تواند پذیرای حجم زیاد تماشاگر در این بازی حساس باشد. نکته قابل توجه بعدی این است که ورزشگاه وطنی درست در مرکز شهر قائمشهر واقع شده و خیابان های اطراف این ورزشگاه گنجایش رفت و آمد و تردد هزاران طرفدار را ندارد. بعلاوه طبق اطلاعات کسب شده در اطراف ورزشگاه پارکینگ کافی هم برای پارک کردن ماشین وجود ندارد.

با توجه به اینکه علاقه مندان زیادی از تهران و شهر های مختلف مازندران قصد دارند برای تماشا بازی پرسپولیس و نساجی به قائمشهر سفر نمایند، مقامات استانی بسیار نگران خطر های احتمالی هستند که ممکن است قبل و یا بعد از خاتمه بازی رخ دهد. در صورت قهرمانی پرسپولیس و ریختن طرفداران به خیابان های اطراف ورزشگاه وطنی و بعلاوه بیرون رفتن تماشاگران حاضر در ورزشگاه، اوضاع وحشتناک سختی را به وجود خواهد آورد و خیابان های نزدیک به ورزشگاه وطنی قطعا برای ساعت ها قفل خواهد شد.

آنطور که شنیدیم هنوز شورای تامین استان مازندران با برگزاری این ملاقات در قائمشهر موافقت ننموده و حتی ممکن است مدیران نساجی این بازی را به شهر دیگری مثل مشهد ببرند و در آنجا از پرسپولیس میزبانی نمایند. بعلاوه یک راه چاره دیگر هم بدون تماشاگر اعلام کردن بازی است که قطعا با مخالفت دو تیم روبرو خواهد شد و بعلاوه خیلی نمی تواند از ترافیک های شهری بعد از قهرمانی احتمالی پرسپولیس جلوگیری کند.

باشگاه نساجی می خواهد هرطور شده در همان قائمشهر و در ورزشگاه وطنی از پرسپولیس میزبانی کند، ولی با شرایط فعلی کار بسیار سختی خواهد داشت و ممکن است شورای تامین استان با این موضوع موافقت نکند. قرار است به زودی تکلیف میزبانی این بازی فوق العاده مهم تعیین گردد و تیم ها بدانند که در کدام شهر و در کدام ورزشگاه باید به مصاف هم بروند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "شایعه جنجالی قبل از بازی نساجی ، پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه جنجالی قبل از بازی نساجی ، پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید