خانه را شیک و با کلاس چیدمان کنید

به گزارش وبلاگ وردپرس، اگر شما هم می خواهید دکوراسیون خانه شما باکلاس گردد تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خانه را شیک و با کلاس چیدمان کنید

بیشتر افراد همواره در پی این هستند که چیدمان خانه خود را شیک و با کلاس نمایند. بعلاوه دوست دارند تغییراتی را ایجاد نمایند که دکور خانه شان خاص به نظر برسد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان نکات چیدمان خانه شیک و با کلاس می پردازیم.

خانه شیک

در ادامه راهکارهایی را به شما می گوییم تا بدانید چگونه دکوراسیون شیک و باکلاسی داشته باشید.

ترکیبی از عناصر مختلف از نکات خانه شیک

برای اینکه فضای نوی را در خانه خود ایجاد کنید می توانید از کاغذ دیواری های طرح دار بهره ببرید. بعلاوه می توانید در آشپزخانه رنگ کابینت ها را عوض کنید یا برای کاشی های اطراف سینک از طرح های نو و خاص بهره ببرید. برای میز غذاخوری می توانید از یک چراغ پر نور در بالای آن بهره ببرید.

ایجاد تغییرات نو

یکی از ساده ترین راه ها این است که از وسایل مختلف در چیدمان استفاده نموده و تنوع را رعایت کنید. این تغییر می تواند شامل فرش، پرده، پتو یا حتی مبلمان باشد. می توانید ترکیبی از مخمل، ابریشم، نخ و لنین را به کار ببرید و ترکیبی زیبا خلق کنید.

تغییر تناژ رنگی

بسیاری از افراد می خواهند از تمام خانه به رنگ سفید باشد. بهتر است بدانید که سفید یک رنگ بی روح است. به جای آن می توانید از ترکیب رنگ سفید به همراه کرم یا طوسی روشن بهره ببرید.

ایجاد تغییرات نو از نکات خانه شیک

برای اینهک فضای نوی را در خانه خود ایجاد کنید می توانید از کاغذ دیواری های طرح دار بهره ببرید. بعلاوه می توانید در آشپزخانه رنگ کابینت ها را عوض کنید یا برای کاشی های اطراف سینک از طرح های نو و خاص بهره ببرید. برای میز غذاخوری می توانید از یک چراغ پر نور در بالای آن بهره ببرید.

طرح های زیبا به خانه خود بیاورید

استفاده از رنگ به تنهایی کافی نیست. می توانید علاوه بر رنگ از طرح هایی همانند راه راه، مورب یا خال خالی را با هم ترکیب کنید. هم کار تازه ای انجام می دهید و هم فضا شادتر می گردد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این مبل خانه شما را بی نظیر می نماید سر بزنید.

استفاده از آثار هنری روی دیوار از نکات خانه شیک

برای زیباتر کردن خانه می توانید روی دیوارها از آثار هنری بهره ببرید. مهم نیست که این آثار هنری شامل چه چیزی باشند. این موضوع به علاقه شما بستگی دارد. طرح آن را به گونه ای انتخاب کنید که در نگاه اول میهمانان را شگفت زده کند.

وسایل قدیمی و نو را ترکیب کنید

برای اینکه دکوراسیون شما منحصر به خودتان باشد می توانید وسایل قدیمی منزل خود را نیز در کنار وسایل نو به کار ببرید. به عناون مثال می توانید بر روی میز کنار تخت از وسایل آنتیک بهره ببرید و در کنار آن میز آرایش مدرن قرار دهید. این تضاد می تواند خانه شما را خاص و باکلاس جلوه دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 5 روش مجذوب کننده چیدمان مبل در خانه +ویدیو را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "خانه را شیک و با کلاس چیدمان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه را شیک و با کلاس چیدمان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید