ترامپ به خاطر رفیق انگلیسی خود دست به دامن شرکت های داروسازی شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، رئیس جمهور آمریکا از شرکت های داروسازی این کشور خواست برای درمان بیماری کرونای نخست وزیر انگلیس دست به کار شوند.

ترامپ به خاطر رفیق انگلیسی خود دست به دامن شرکت های داروسازی شد

به گزارش به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گفت از شرکت های داروسازی این کشور خواسته است برای درمان بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، که به ویروس کرونا مبتلا شده است، دست به کار شوند و کمک کنند.

ترامپ در این خصوص گفت: از دو شرکت پیشرو در این زمینه کمک خواسته ام ... آن ها راه چاره هایی داشتند و کار های فوق العاده ای انجام داده اند. از آن ها خواستم بلافاصله با لندن تماس بگیرند. درمان های پیشرفته ای در اختیار دارند و آن را به لندن ارسال کردند. لندن هرچه که لازم باشد در اختیار دارد. باید ببینیم که آیا کارساز خواهد بود یا خیر.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه اشاره کرد که با تمامی پزشکان جانسون تماس گرفته است.

ترامپ به نام شرکت های داروسازی اشاره ای نکرد، اما این اظهارات را پس از جلسه ای که با رؤسای چهار شرکت داروسازی و بیوتکنولوژی آمریکایی برگزار کرد بیان نمود. پیش از آن نیز ترامپ از انتقال جانسون به بخش مراقبت های ویژه ابراز تاسف کرده بود.

شب گذشته به وقت ایران، جانسون به بخش آی سی یوی بیمارستان توماس لندن منتقل شد. به دنبال آن دومینیک راب، وزیر امور خارجه این کشور، مسئولیت رهبری دولت را برعهده گرفت. راب در این خصوص گفت: جانسون به دلیل وخیم شدن حالش بخاطر ابتلا به ویروس کرونا هم اینک در بخش مراقبت های ویژه بستری است. او از من خواست اقدامات مقتضی در فرایند مبارزه با ویروس کرونا را در نبود وی انجام دهم. ما تمامی برنامه های جانسون را در اسرع وقت انجام خواهیم داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ترامپ به خاطر رفیق انگلیسی خود دست به دامن شرکت های داروسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به خاطر رفیق انگلیسی خود دست به دامن شرکت های داروسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید